DESGRANAR
Bon dia!!!
Avui volem parlar de l'acció de desgranar. La tardor ens dóna molts fruits per poder desgranar a la llar d'infants! Gràcies a la vostra col·laboració hem pogut fer exercicis de desgranar amb aliments com les magranes, les mongetes i panotxes de blat de moro.
Se'ls hi van presentar als infants i, mentre uns els interessava més conèixer quines característiques sensorials tenien, d'altres van preferir veure què "amagaven" aquells aliments. I és que, si els remenem una mica, tots ells deixen anar petites parts!!
Amb l'acte de desgranar busquem nodrir d'experiències sensorials i també estimular la seva habilitat motriu fina. Mentre duem a terme l'acció, els infants han de controlar molt bé els seus moviments i també la precisió i la força en ells. A més, exerciten la coordinació oculo-manual i la capacitat de concentració.
Comentaris
Publica un comentari